2011. január 21., péntek

Írói közlemény!

Sziasztok!

Tudom, kicsit nagyon bűnös vagyok, de nézzétek el nekem hogy az elmúlt pár hetem nem épp volt életem legszebb 2 hete. Túl vagyok egy szakításon, és egy félig meddig sikeres vizsgaidőszakon egyszerre. Nem volt könnyű, de túl éltem :) Úgy lelkileg mint fizikailag....sokak bánatára :D
Jelentem a héten még a hétvégén lesz új rész...Kicsit megcsúszva de nálam még Karácsony lesz...és egybe foglalom a Januárral... :) Remélem, hogy így egy szééép hosszú részt fogok tudni hozni nektek!
Remélem még sok mindenki olvas ekkora kihagyás után is, de sajnos 10-12 vizsga és egyéb lelkimegrázkódtatások között nem igazán volt erőm, és időm írni...Illetve voltak írói megtorpanásaim is...de ez más tészta :D

Szóval a lényeg a héten lesz úúúúj rész :D

Puszilok, üdvözlök Mindenkit! Remélem mindenkinek jó jegyei születtek így fél év táján! :)

Üdv.

Gicus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése